Інформація про доставку

ОПЛАТА

1. ПЕРЕДПЛАТА НА КАРТКУ

Ви можете здійснити оплату замовлення на картку ПриватБанку. У цьому випадку після оформлення замовлення ми надішлемо Вам повідомлення з реквізитами для оплати. Сплативши послугу, прохання повідомити про це нам. Як тільки ваш платіж буде підтверджено - ми відправимо Ваше замовлення.

 

2. ПЕРЕДОПЛАТА ЧЕРЕЗ LIQPAY

Ви можете здійснити оплату замовлення за допомогою системи Liqpay. Після вибору цього методу ви потрапите на сторінку платіжною системою Liqpay, де ви зможете вибрати будь-який зручний для Вас метод та оплатити миттєво.

 

3. ОПЛАТА ПРИ ОТРИМАННІ

Оплата при отриманні можлива, якщо ви вибрали доставку "Новою Поштою" з післяплатою. На відділенні "Нової Пошти" Ви оплачуєте замовлення та зворотну доставку грошових коштів.

 

ВАРІАНТИ ДОСТАВКИ

1. «НОВА ПОШТА» (ПОПЕРЕДНЯ ОПЛАТА)

Вибирайте цей вид доставки, якщо хочете оплатити ваше замовлення попередньо на картку ПриватБанку. Ми оформимо доставку замовлення в найближчі терміни на відділення або на Вашу електронну адресу відразу після підтвердження оплати. Враховуйте, що при виборі методу оплати «накладений платіж» зворотна доставка грошей буде здійснена за ваш рахунок.

 

2. «НОВА ПОШТА» (післяплатою)

Якщо ви хочете оплатити замовлення при отриманні у відділенні Нової Пошти, вибирайте цей тип доставки.

 

3. АДРЕСНА ДОСТАВКА

Якщо ви хочете отримати замовлення, не виходячи з дому чи офісу, вибирайте цей тип доставки. Для цього достатньо вказати в коментарі при оформленні замовлення, що ви хочете адресну доставку від компанії Нова пошта.

 

ОБМІН ТА ПОВЕРНЕННЯ

1. ОБМІН ТА ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ

Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" №1023-XII від 12.05.1991, парфюмерно-косметичні товари входять в перелік непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню або обміну.

 

2. ОБМІН ТА ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ НЕНАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ

Згідно зі статтею 8 (частина 14) Закону України "Про захист прав споживачів", у разі виникнення сумнівів в якості споживаного товару, такий товар повинен бути підданий спеціалізованої експертизи.

Але ми завжди йдемо на зустріч нашим клієнтам та готові вирішувати питання в індивідуальному порядку.

3. ПОВЕРНЕННЯ КОШТІВ

Сума, сплачена за товар, повертається таким же способом, яким вона була внесена: готівкою, якщо покупка була оплачена готівкою або перерахуванням на банківський рахунок, якщо оплата була проведена безготівковим способом.

Переконливе прохання перевіряти комплектність та цілісність замовлення за місцем отримання товару (пошта, кур'єрська пошта). У разі порушення цілісності товару обов'язково оформляйте претензію службі доставки. Ми страхуємо всі посилки на повну суму покупки.

За цілісність товару в процесі перевезення, інтернет-магазин NIMFA cosmetics відповідальності не несе!